چرند و پرند

دل نوشته

چرند و پرند

دل نوشته

چیزی شبیه مازوخیسم

مدتی است که تصمیمی در ذهن دارم و با تلاش و همت مضاعف سعی بر به عملی کردنش دارم لازم به ذکر است که نا خواسته وارد این جریان شدم و وقتی بستر را محیا دیدم از اونجایی که شناگر خوبی هستم فرصت را غنیمت شمردم و اما بگویم از تصمیم که همان ریاضت دادن به روحم است!!!و هدفی جزء محکمتر شدن ندارم چرا که دنبال کردن هر هدفی غیر از آن نشان  دهنده ی این خواهد بود که اینجانب صد در صد آدم روانپرشی هستم ، در علم روانپزشکی به این بیماری مازوخیسم گویند.

پروسه ی کار به این صورت است که جریانات تلخ را مشابه تیغی دائم بر روحم میکشم آنقدر این کار را ادامه میدهم که بالاخره تیغ کند شود.برای هر چه بهترانجام شدن هدف از همه چیز حتی جسمم هم کمک میگیرم وبا تداعی خاطرات تیغ دار در صحنه به تیزی خاطرات این امکان را میدهم که زخم عمیق تری را در من ایجاد کند کسی چه میداند که بالاخره در این به اصطلاح کارزار چه کسی پیروز خواهد شد!!؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.masoudgolpa.blogsky.com

سلام.بنظر من اگه کسی بفهمه که داره به مازوخیسم دچار میشه داروی اون فقط ۱چیزه اونم مراقبه است.برای یک خانوم مهندس جایی برای خود ازاری وجود نداره.امیدوارم نوشته های لطیف تری از شما بخونم

سلام .نه اشتباه نشه من نخواستم که دچار مازوخیم بشم!!!! این فقط به قول شما یک نوع مراقبه است برای محکمتر شدنم منتها با این روش

نسیم یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام
به نظر من باروحیه شاد و هیجانی که من از شماسراغ دارم این تصمیم در ذهن شما نمی گنجد و به قول خودتون خیلی ناخواسته وارد ذهنت شده پس از ذهن خود دورش کن عزیزم

بالاخره اینم یه بخشی از روحیات یه نفره نمیشه که آدم یه بعدی باشه،و هر جور فکر میکنم برام لازمه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد