چرند و پرند

دل نوشته

چرند و پرند

دل نوشته

فصل ناامیدی

توی تاریکی مطلق،ساعت 12:15 شب همه خوابند و من با نور موبایلم که هر 15 ثانیه یکبار خاموش میشه دارم می نویسم.وضعیت الانم یعنی وضعیتی که توی این شب دارم با وضعیتم در روشنایی روز هیچ فرقی نمیکنه .روزمم مثل شبم تاریکه،و فکرهای تازه مثل نور موبایل توی ذهنم روشن میشه اما در کوتاهترین زمان ممکن خاموش میشه و هر بار من  مثل زدن اون دکمه اونو به زور مجبور به دادن روشنایی میکنم. ولی میدونم بالاخره شارژ موبایلم تموم میشه و اون موقع است که دیگه...

خدایا کمکم کن!!!!!! 

نظرات 16 + ارسال نظر
مسعود پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.masoudgolpa.blogsky.com

امیدوارم همون خدایی که در پایان متن ازش کمک خواستید <مثل همیشه >به یاریتون بیاد و تایم روشنایی هنگام فکر کردناتون رو بیشتر کنه .تا شاید افکارتون به اهدافتون کمک کنه.

منم امیدوارم!!
ولی با این چیزی که مرشد این خواهر شما میگه فکر نکنم.

مهناز جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ

مرشد من میگه: چون حاصل آدمی در این شورستان...جز خوردن غصه نیست تا کندن جان... خرم دل آن کزین جهان زود برفت... وآسوده کسی که خود نیامد به جهان.

خیام همیشه خوب وعالی میگه، ولی مهنازی جونم اینجور موقعها به طرف دلداری میدن اینی که تو گفتی ینی رسما خودکشی!!!!!

ارزو شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام. خیلی قشنگ زندگی رو تشبیه کردی!
خدایا کمکش کن!!!

به آرزو:سلام عزیزم مرسی که به من سر زدی،
به خدا:خدایا قبلش آرزو رو کمک کن که تو کنکور قبول شه!!!

مهناز یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ

اتفاقا میخواستم یکی ازون رباعی های الکی خوش کنشو برات بذارم! ولی چون تو اون لحظه حس و حالم عین تو بود نتونستم دروغ بگم دیگه !!

ارزو یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام! آخ دمت گرم! به این دعات خیلی نیاز داشتم!!!

ارزو یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ http://english-planet.blogfa.com/

راستی این وبلاگمه!البته خیلی وقته اپ نشده! شاید به دردت خورد.

[ بدون نام ] یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ

من حاضرم موبایلتو ازت بگیرم و جاش یه چراغ قوه با کلی باطری یدکی بدم بهت...

سولماز چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

اااا... چرا اسمتو نذاشتی پس من چه جوری بیام چراغ قوه بگیرم!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ب.ظ

این دفعه که خواستی درس بخونی بگو واست بیارم...دو نقطه چشمک

سولماز شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ

من 2تا مرسی باید بهت بگم یکی به خاطر اینکه به اینجا سر زدی ، وقت گذاشتی و این پست رو خوندی و از همه مهمتر اینکه وقت گذاشتی و داری به من ریاضی یاد میدی. دو نقطه دی

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ

یعنی باید برای همه ی پستهایی که خوندم کامنت بذارم تا معلوم شه اونا رو هم خوندم؟؟؟ هم چنان دو نقطه چشمک

اگه خودت دوست داری و فکر میکنی جای نظر دادن داره من خوشحال میشم نظراتتو بخونم . همچنان دو نقطه دی

مهناز پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

ببخشید خانوم . شما احیانا قصد ندارین پست جدید بذارین؟!! به قول صالح اعلا: باز کن دکان که وقت عاشقیست!

چون آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری، چشم به خاطر تو در دکون رو باز میکنم .در اسرع وقت...

مهشاد جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام سولی جونم. فکر کنم اونقدر تکنولوزی پیشرفت کرده باشه که بشه تایم روشن موندن screenو ( blacklight time) و تنظیم کرد. اونم تا 10 دقیقه! به جون خودم!! دو نقطه ستاره.

سولماز جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام مش مش جونم.
آخه عزیزم اگه بزارمش رو ده دقیقه که یه ساعت نشده شارژم تموم شده رفته پی کارش اونوقت من بقیه روز رو باید سماق بمکم

مهشاد جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ

خوب شارز کن عزییییزم!! دو نقطه دی! ضمنا وبلاگ جالب و خوندنی ای داری. تبریک

بابا تسلیم باشه چشم.:دی :دی
مررسی عزیزم:ستاره

san30z شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ http://san30z.blogsky.com

سلام
نترس خدا با ماست.
طاقت بیار، هر از گاهی دستتو بذار رو قلبت، اگه نتپه انوقته که شارژ آدم تموم میشه.

سلام
مرسی که به من سر زدی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد