چرند و پرند

دل نوشته

چرند و پرند

دل نوشته

پست بی نام

تا حالا شده که با دقت به سر منشا اتفاقات مهم زندگیتون دقت کنید!! 

انتخاب رشته تحصیلی انتخاب شهر یارشته دانشگاهی انتخاب همسر و شغلی که الان مشغول کار کردن در آن هستید و ... 

من در اینجا به جرات اظهار میکنم که حداقل ۸۵ درصد سر منشا این دگرگونی ها و تغییرات مهم زندگی (حداقل برای خودم) نشات گرفته از اتفاقات بسیار احمقانه بوده است.(منظور از احمقانه این نیست که تصمیمات احمقانه هستند منظور پیش پا افتاده بودن مسائلی که منجر به اتفاقاتی شده اند که من آنها را نقطه عطف زندگی می نامم). 

اینبار تصمیم ندارم که با یاد آوری نقاط عطف به اصطلاح به آن اتفاقات احمقانه برسم تصمیم دارم اینبار انگیزه ی این اتفاق کوچک را تبدیل به بزرگترین نقطه ی عطف زندگیم که همان ...است مبدل کنم البته انشاالله. فعلا برای جلو گیری از ضایع شدن اینجانب بگذارید بعد از تغییر مسیر در منحنی زندگیم هدف مورد نظر را برایتان شرح دهم و فعلا این بماند بین من و خدا که امیدوارم انجام شود.  

پی نوشت  ۱:لطفا از کنار این پست بی تفاوت نگذرید!!! نام مناسب برای این پست انتخاب کنید  و برنده ی جوایز ارزنده ای شوید.  

نفر اول پانصد سکه ی بهار آزادی +یه عدد همزن دستی نفر دوم کمک هزینه سفر به عتبات عالیات + یک عدد همزن دستی نفر سوم کارت اینترنت ۱۰ ساعته + همزن دستی. 

پی نوشت ۲ :در راستای فرهنگ سازی کاهش مصرف برق به علت برداشته شدن یارانه ها همازن برقی به همازن دستی تغییر یافتن.